آغوش باران

طنز-مطالب جالب -داستانهای خواندنی و دانلود

آغوش باران

طنز-مطالب جالب -داستانهای خواندنی و دانلود

متن مصاحبه همشهری جوان با یک زن ذلیل

بله درست شنیدید!

دیروز با همشهری جوان یک مصاحبه تلفنی داشتمنیشخند

نمیدونستم اینقدر معروف شدم که رو موبایلم زنگ بزنن!

البته خیلی طولانی نبود... خب این هم متن کامل مصاحبه تلفنی یک زن ذلیل با همشهری جوان!


دیریرینگگگگ....دیریریرینگگگگ (تلفن داره زنگ میخوره و من با خودم میگم یعنی کی میتونه باشه این موقع روز؟!)

زذ: بله؟

همشهری جوان: سلام آقا (خیلی هم پرانرژی و قبراق!)

زذ: سلام خانم بفرمایید

همشهری جوان: ببخشید شما از خودروی شخصی استفاده میکنید؟

(با خودم فکر کردم احتمالن میخواد آمار خانوارم رو دربیاره و سریع زدم جاده خاکی)

زذ: خیر متاسفانه!... من از وسایط نقلیه عمومی استفاده میکنم (جوگیر مصاحبه شده بودم و میخواستم خیلی قشنگ صحبت کنم...)

همشهری جوان: چطور؟

زذ: چی چطور؟ اصلن ببخشید شما؟

همشهری جوان: شما تصمیم گیرنده خانواده هستید؟

(خدا رو شکر کردم که دیگه لازم نیست اینجا رو دروغ بگم)

زذ: خیر متاسفانه!

خانومه هم کمی از این خیر متاسفانه های من کلافه شده بود و دیگه در اثر عصبانیت نمیتونست اونطوری با حالت تو دماغی و خبرنگاریش صحبت کنه و درنتیجه ته مونده لحجه خوزستانیش کم کم داشت رو میشد

همشهری جوان: میشه گوشیو بدی به ایشون (منظورش همون شخص تصمیم گیرنده بود)

من هم چون بانو پیشم نبود دوباره همان جواب همیشگی رو دادم :

خیر متاسفانه!

و اون همشهری جوان که در واقع برای یک شرکت تبلیغاتی فروش قطعات کاهش مصرف سوخت خودرو کار میکرد با یک ایششش ممتد گوشی رو قطع کرد.

و این بود کل مصاحبه پربار من با اون همشهری! (دیگه دوزاریها بیوفته لطفن...)

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ابوالفضل پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ http://mosed.blogsky.com/

وقعا که ز ز ز ز هستی
دو تا ز اضافه نیست. خلاصش اینطوری میشه زن ذلیل زر زن

قاسمی جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ http://www02241531.blogsky.com

ازدیدن وبلاگتون لذت بردم بهتون تبریک میگم اگه خواهان همکاری باشید خوشحال میشم آدرس منsaye_setare98@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد