آغوش باران

طنز-مطالب جالب -داستانهای خواندنی و دانلود

آغوش باران

طنز-مطالب جالب -داستانهای خواندنی و دانلود

منشورنویسی اما نه از نوع کوروش 18+

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , در وبلاگ

اول از همه بندهای این منشور:

 

تصاویر جدید زیباسازی

 

· هر بازیکنی فحش خواهر مادر به بازیکن دیگر یا تماشاگر بدهد مشمول بند خاطیان فحش خاله شده و می بایست در عوض و جهت تنبه هر چه بیشتر، به وی فحش عمه داده شود.

· هر بازیکنی که با مربی خودش درگیر شود و او را ضرب و جرح کند مشمول بند مربوط به مربیان بی عرضه شده و از هر گونه عقوبتی معاف می باشد. در عوض مربی بی عرضه ای که از بازیکن خود کتک خورده است بین یک تا سه فصل از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

· هر داوری که از وی اشتباه عمد فاحشی سر بزند مشمول بند داوران حمایت شده می شود و مسئول کمیته داوران می بایست در یک مصاحبه علنی ضمن حمایت از وی، اشتباه رخ داده شده را به مربی، بازیکن، زمین، تماشاگر و یا هر عامل دیگری به غیر از داور خاطی نسبت دهد.

تماشاگرانی که یکدست و یک صدا فحش های رکیک به تیم یا بازیکن مقابل بدهند مشمول بند مربوط به تماشاگران متحد شده و می بایست از آنها به هر نحوی که صلاح است تقدیر شود.

تبصره: چنانچه یک یا دو تماشاگر به تنهایی اقدام به فحاشی نمایند مشمول خاطیان بند تماشگرنماها شده و می بایست به دلیل عدم توانایی در ایجاد اتحاد میان جماعت تماشاگر در فحش دادن، به اشد مجازات تعیین شده در قانون محکوم شوند.

· موی بازیکنان نباید از یک وجب در هنگام گرفتن در دست بیشتر باشد و در غیر این صورت، این گروه مشمول بند خاطیان موقشنگ شده و می بایست چهارراه بزرگی در وسط سر آنها ایجاد شود.

· ریش بازیکنان می بایست پرپشت، ستاری و یا حداکثر پرفسوری باشد. سایر مدلها از درجه اعتبار ساقط است و خاطیان شامل بند خاطیان ریش قشنگ شده و تا یک سال محکوم به گذاشتن اجباری ریش پرپشت می شوند.

· هر بازیکن یا مربی که قیمت واقعی قراردادش را فاش کند مشمول بند خاطیان مخ قشنگ شده و علاوه بر آنکه محکوم به پرداخت مالیات واقعی مبلغ قراردادش می شود به دلیل شکستن هنجارهای فرهنگی و سوزاندن دل جماعت حقوق بگیر کارمند و کارگر جامعه، به انجام هزار و دویست حرکت درازنشست قبل از آغاز یکی از مسابقات حساس تیمش محکوم می گردد.

· هر بازیکنی که در طول یک فصل از مسابقات فوتبال بیش از پنج کارت زرد و دو کارت قرمز بگیرد مشمول بند خاطیان وحشی شده و می بایست وی را به عنوان بازیکن WANTED به کمیته انضباطی و دادگاههای صالحه فراخواند.

· هر کس از فعالیتهای فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی انتقاد کند مشمول بند خاطیان برنامه نود شده و به توبه و استغفار آن هم دوشنبه شب ها ساعت ده و سی الی یک نیمه شب محکوم می گردد.

· مربیان و بازیکنان خارجی که به زبان اجانب و فرنگی تکلم می کنند مشمول بند خاطیان چشم قشنگ شده و می بایست هر چه سریعتر زیان شیرین فارسی را یاد گرفته تا بتوانند منظور و مقصود خود را به این زبان به صورت واضح، روشن و شفاف بیان دارند ...

 

 

 

 

 

 

اینبار عزیز محمدی و علیپور میخوان منشوره کوروش رو هم ویرایش کنند.ببینید:



و چون ادارات هم عقب نیوفتن با کمک ........... منشور دادن بیرون.

 




۱ ـ ما حتما کار شما را انجام نمی دهیم ٬لظفا اصرار نکنید.

۲ ـ برای انجام کار ٬داشتن پارتی٬ضروری است .

۳ ـ ملاقات با ریاست محترم٬ امکان ندارد.

۴ ـ ساعت ۱۱ به بعد٬ اداره تعطیل است .

۵ ـ این شعار را هرگز فراموش نکنید."امروز برو٬فردا بیا"

۶ ـ انجام کار شما خرج دارد٬پس لطفا دست به جیب شوید.

۷ ـساعت هشت تا نه ٬مامشغول خوردن صبحانه هستیم٬هی مزاحم نشوید.

۸ ـ توهین به شما حق ماست ٬پس بدانید که ما از حق خود نمی گذریم.

۹ ـ ما خودمان قانون هستیم٬پس اینقدر قانون ٬قانون نکنید.

۱۰ ـ اگر پرونده یا درخواست شما در اداره ما گم شد٬خودتان نیز گم شوید.

۱۱ ـ رییس اداره ٬همان داروغه است٬پس بدانید چگونه به داروغه احترام بگذارید.

۱۲ ـ هنگام ورود به دفتر ریاست محترم ٬تعظیم کنید.

۱۳ - معاون سایه داروغه است ٬به سایه احترام بگذارید.

۱۴ - گاهی ممکن است با مشت از شما استقبال شود٬ناراحت نشوید.

۱۵ - با شما مانند اسراء رفتار می شود .

۱۶ - رییس را حاجی صدا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد